XF650 Freewind forum
Październik 18, 2017, 00:14:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: zapytanie:)  (Przeczytany 6551 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« : Sierpień 02, 2015, 17:07:27 »

Witam mam pytanie jako ze nie robilem jeszcze dalszych wypadow fredem prosze o rade  jakie parametry suzi ma kazdy z nas wie  a moje pytie brzmi czy suzi da rade czy szukac   mocniejszej maszyny   bo szkoda zeby go zajechac  waze ok 100kg moja pani ok 75kg  chcial bym  z kuframi zjechac kawalek europy czy to ma sens czy  z takim obciazeniem musze szukac czegos mocniejszego czy go poprostu nie zakatuje prosze o odp pozdrawiam lwg
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 304



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Sierpień 03, 2015, 11:36:42 »

Wiesz, sens ma, można i na komarku przejechać, demon prędkości to na pewno nie będzie i o wyprzedaniu możesz zapomnieć, ale silnik to solidna i wytrzymała jednostka więc zakatować go raczej Ci się nie uda jeśli będziesz przestrzegał podstawowych zasad kultury pracy i trzymał obroty powyżej 3500.

Ale jeśli wycieczka ma być przyjemnością to pomyśl o TDM800 albo Varadero 1000.
Zapisane
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Sierpień 03, 2015, 21:33:28 »

 skoro tak to suzi idzie na sprzedaz jesli jest ktoÅ› chÄ™tny to zapraszam  bo warto               
Zapisane
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Sierpień 04, 2015, 10:41:59 »

A ktory z tych moto wybrac interesuje mnie yamaha dtm900 varadero czy v strom zalezy mi na bezawaryjnosci no i mam 172 wzrostu ktory okielznam  bardzo prosze o jakiej konkretne porownanie ale jak juz pisalem nr 1 to bezawaryjnisc  pozdr lwg:) ps trasy z moim plecaczkiem Uśmiech
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 304



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Sierpień 04, 2015, 10:46:51 »

Przy Twoim wzroście Varadero raczej odpada - ja mam 178 i nie sięgam obiema nogami. TDM jest sporo niższy. V-stroma nie miałem okazji "pomacać" osobiście.
Jeśli chodzi o bezawaryjność to tutaj Varadero jest chyba liderem, ale ni słyszałem jakichś tragicznych opinii o żadnym z nich.

Albo jeszcze Afryka, ale też jest dość wysoka:
http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=vthread&forum=11&topic=21344
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2015, 10:52:18 wysłane przez iwan00 » Zapisane
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Sierpień 04, 2015, 11:19:41 »

A jak z awaryjnoscia dtm ?   I czy po szutrach tez poleci?
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 304



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Sierpień 04, 2015, 12:25:15 »

TDM - O szutrach zapomnij -  jak szutry to Afryka, Super Teresa albo V-strom - w ostatecznoÅ›ci, nawet Varadero siÄ™ Å›rednio nadaje,  a co do awaryjnoÅ›ci to musisz w necie pogrzebać
Zapisane
yatza
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 47


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Sierpień 04, 2015, 13:57:51 »

V-Strom jest właściwie bezawaryjny. Zarówno starsze modele, jak i te po 2012 roku nie mają szczególnych wad. Regularny serwis i przebiegi po 100 tys nie są wyjątkiem.

Dla jednej osoby DL650 jest bardzo fajny zarówno na bocznych drogach, jak i na autostradzie. O 200km/h nie ma co mówić, ale 130-140km/h to prędkość podróżna. W dwie osoby DL650 może brakować trochę mocy (67KM), ale dramatu nie będzie.

Przejazdy po 500-800km dziennie nie są jakimś wyczynem. Siodło wygodne (choć inne wyprofilowanie niż we Freewind wymaga przyzwyczajenia), pozycja za kierownicą neutralna.

PewnÄ… wadÄ… sÄ… ciut sÅ‚abe hamulce. W porównaniu do Freewind, sÄ… super, ale mimo wszystko to tylko dwu-tÅ‚oczkowe zaciski (choć 2 tarcze), wiÄ™c zaÅ‚adowany V-Strom, z dwiema osobami w miejscu nie stanie. 
 
DL na szutry jak najbardziej, w wiÄ™kszy teren waga (220kg) oraz nie najwiÄ™kszy przeÅ›wit go nieco ograniczajÄ…. Ale chÅ‚opaki na DL'ach wjeżdzajÄ… w różne dziwne miejsca i dajÄ… radÄ™. 
Zapisane
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Sierpień 04, 2015, 14:43:07 »

 Czyli dane jest mi siadac na dl 1000 skoro jest bezawaryjny to dlamnie dzieki za wszystkie info przyjacielu bardzo mi ponogles lwg
Zapisane
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Sierpień 04, 2015, 17:03:18 »

Witam ponownie wyczytalem zr v strom 1000 ma siedzisko wyzej od viadra no i sam juz nie wiem Smutny
Zapisane
LukXtreme
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 12



Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Sierpień 04, 2015, 23:05:01 »

Na papierze VSrom jest 1+cm wyższy niż XF, Varadero 1,5+cm (najniższe ustawienia), z tym że vstrom ma szerszą kanapę chyba. Nie każdy ma też te same proporcje (długość nóg) przy tym samym wzroście. Najlepiej jakbyś miał szansę usiąść na V-Stromie i przekonać się jak jest. Z tego co piszesz (turystyka we dwoje bez szaleńśtw) DL1000 byłby moim zdaniem idealny.

Jutro przekręcę do znajomego który lata na DLu i ma podobny wzrost jak Ty i napiszę jak on może postawić nogi. Generalnie jeździ na nim i jest zadowolony. Zrobił Rumunię miesiąc temu Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2015, 23:06:44 wysłane przez LukXtreme » Zapisane

I ride alone â„¢
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Sierpień 04, 2015, 23:09:41 »

Dzieki serdeczne byl bym wdzieczny  Uśmiech szczerze to wolal bym wlasnie zostac przy marce suzuki Uśmiech
Zapisane
yatza
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 47


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Sierpień 05, 2015, 00:53:24 »

Aaa, widzisz, ja mówiłem od DL650 Uśmiech

DL1000 też będzie fajny, trzeba tylko uważać na wczesne werjse. Ludzie narzekali na pracę silnika przy niskich obrotach. Dość popularnym rozwiązaniem było zamontowanie PowerCommander'a.
Po 2004 szyba jest regulowana jak w DL650.
Po 2005 poprawiono kosz sprzęgłowy, choć znajomy ma K3 i u niego nie było żadnych problemów (przejechane 80 tys).

DL1000 jest chyba ciut wyższy od DL650. Przymierzałeś się na stronie http://cycle-ergo.com/ ? Tam można zaznaczyć w Options "Put feet on ground?" i będziesz widział jak przy Twoim wzroście i długości nogi pasuje dany model. 

Ale zgadzam się z LukXtreme, do turystyki we dwoje, DL1000 to może być to Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2015, 01:03:38 wysłane przez yatza » Zapisane
twin13421
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #13 : Sierpień 05, 2015, 06:13:01 »

 No wszystko  super ale moge na moto wydac 12tys max  bo inaczej wojna zoja pania Uśmiech  czyli jak widzialem 2002-2003 to max za ta kase  czytalem wlasnie ze pierwsze sztuki idealne nie byly:)
Zapisane
LukXtreme
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 12



Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : Sierpień 05, 2015, 16:26:28 »

A więc znajomy ma jednak 180cm i nie stawia całych stóp na ziemi. Twierdzi że jak dobrze ogarniasz dasz radę, no i zawsze jest ewentualna możliwość obniżenia.

J/w. Najlepiej jakbyÅ› mógÅ‚ siÄ™ przymierzyc na żywo Uśmiech
Zapisane

I ride alone â„¢
Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!