XF650 Freewind forum
Kwiecień 20, 2018, 09:07:06 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3]
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana dysz w gazniku, czyli jak wydobyc ukryte KM  (Przeczytany 18045 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Centurion
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #30 : Kwiecień 21, 2017, 17:51:50 »

A tego to jeszcze nie wiem.
Może po weekendzie coś napiszę.
Zapisane
Stirlitz
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : Marzec 25, 2018, 15:27:21 »

Motocykl mi przerywa.
Zmienione dysze na te polecane w tym wątku, tłumik Edhaust, świece irydowe.
Zabawa kończy się na 135 km/h.
Pięknie zapala, przyspiesza, ale na ostatnim biegu po odkręceniu manetki na 2/3 rwie.
WTF?
Zapisane
dzonyB
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 83


Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : Marzec 29, 2018, 18:51:54 »

w nastepnym tygodniu u siebie wymienie ale tylko bieg jalowy,bardziej mi chodzi o to zeby nie gasl sam z siebie niz o  inne osiagi typu  V max
Zapisane
Dunder
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 39


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : Marzec 30, 2018, 22:36:29 »

mialem podobne objawy z zamknietym airboxem. po zdjeciu klapy airoboxa przeszlo.
Zapisane
dzonyB
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 83


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : Kwiecień 05, 2018, 21:33:45 »

Motocykl mi przerywa.
Zmienione dysze na te polecane w tym wątku, tłumik Edhaust, świece irydowe.
Zabawa kończy się na 135 km/h.
Pięknie zapala, przyspiesza, ale na ostatnim biegu po odkręceniu manetki na 2/3 rwie.
WTF?


mialem to samo wczoraj,wrocilem do fabrycznych dysz głównych czyli 115 ,b.j zostawilem wymieniony ,zobacze jak bedzie na wolnych chodzil,oby nie gasł
Zapisane
ryshard
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 31



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #35 : Kwiecień 16, 2018, 15:34:13 »

Sorry za odgrzanie. Jakie idą tu dysze, żeby zamówić zanim rozbiorę gaźniki ? I czy te 135 jest najbardziej optymalne ? Bo widzę dużą różnicę w stosunku do 115. Jeżdżę na przelocie już 8 lat, strzela raz mocniej raz słabiej. Widzę że ustawienie TPS'a ma też na to wpływ. Gaźniki tylko raz wyciągałem jak mi się przepustnica zacięła. Może czas na modyfikację.
Zapisane

Strony: 1 2 [3]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!