XF650 Freewind forum
Grudzień 13, 2017, 03:43:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Uszczelniacze w lagach?  (Przeczytany 4927 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« : Czerwiec 03, 2015, 18:42:21 »

Witam. PociekÅ‚a mi laga i przymierzam siÄ™ do wymiany uszczelniaczy. Mam pytanie czy trzeba wyjmować caÅ‚e lagi od kierownicy do koÅ‚a czy jest jakiÅ› sposób, że np wyjmujemy tylko dół? Jakiej marki uszczelniacze polecacie? ChcÄ™ również zaÅ‚ożyć gumowe osÅ‚ony na lagi przy okazji ale nie wiem jakie pasujÄ… do fredka. I ostatnia kwestia czy taka szyba http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/51/23/10/21/5123102157  daje sporo przy jeździe na trasach bo jest tylko 10 cm dÅ‚uższa od oryginaÅ‚u.

Pozdrawiam
Bartek.
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 03, 2015, 23:55:40 »

czy trzeba wyjmować całe lagi od kierownicy do koła - TAK
czy jest jakiś sposób, że np wyjmujemy tylko dół - możesz próbować ale spora szansa że uszkodzisz coś przy okazji
Chcę również założyć gumowe osłony na lagi przy okazji ale nie wiem jakie pasują do fredka - żadne nie pasują ze względu na sposób mocowania błotnika, jak wywalisz błotnik to możesz próbować.
Jakiej marki uszczelniacze polecacie - Athena - ale skoro cieknie to cokolwiek założysz będzie lepsze niż to co masz Chichot
czy taka szyba daje sporo przy jeździe na trasach - coś tam daje ale sporo to bym tego nie nazwał - żeby dała sporo to musiałaby wystawać ponad Twoją głowę.

a tak w ogóle to może na początek warto spróbować starej metody ze szczelinomierzem - czasem się jakiś paproch zaplącze i cieknie
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2015, 23:57:18 wysłane przez iwan00 » Zapisane
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 04, 2015, 09:36:07 »

A jaka to metoda?
Zapisane
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Czerwiec 04, 2015, 09:49:15 »

Co do wyjęcia lag, to zdejmuję koło, zacisk czujnik prędkościomierza i chyba z góry te lagi trzymają po 2 śruby. I mam pytanko od czego jest taka dużą śruba na samej górze lagi koło kierownicy?
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 05, 2015, 07:16:11 »

O chłopie, jak zadajesz takie pytania to raczej szukaj mechanika do wymiany uszczelnienia...

Metoda ze szczelinomierzem jest prosta. Bierzemy najcieńszy listek, wsuwamy pod uszczelniacz i jedziemy delikatnymi ruchami dookoła lagi.
Zapisane
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Czerwiec 05, 2015, 13:36:53 »

A no tak :p wbrew pozorom mam trochÄ™ pojÄ™cia Uśmiech
Zapisane
wesolyromek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 148

Wesolyromek


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Czerwiec 08, 2015, 11:12:45 »

poczytaj forum było już o wymianie uszczelniaczy.
Dozbrój siÄ™ w specjalny klucz który musisz sobie pospawać Uśmiech
jedno popołudnie i wszystko będzie OKi.
Też polecam Atheny - wystarczą
Zapisane

Motocykl jest jak wódka.
poniżej 0,5l nie warto siadać Mrugnięcie
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Czerwiec 09, 2015, 17:07:10 »

Ok, dziÄ™ki Uśmiech Podpowiedz do czego ten klucz potrzebny?
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Czerwiec 10, 2015, 10:17:21 »

Żeby odkręcić tłok, ten specjalny klucz wkładasz od góry i blokujesz tłok i wtedy możesz odkręcić od spodu śrubę na imbus. Bes tego nie "rozbijesz" lagi.
Zapisane
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Marzec 28, 2016, 12:37:37 »

Panowie mam pytanie, rozebrałem lagi i nie wiem jaki idzie klucz i jak go dorobić żeby odkręcić rurę od golenia (śruba w środku i imbus od dołu). Jeśli możecie dajcie jakieś rady i foto.
Zapisane
smoku36
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : Marzec 28, 2016, 14:30:17 »

Już raczej rozkminiłem, dwie nakrętki na klucz 27mm trzeba zespawać, jedną wsadzić w klucz nasadowy i tak zablokować.
Zapisane
Marek290256
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : Czerwiec 21, 2016, 20:08:58 »

Błędna informacja. Przez takie informacje robiłem drugi klucz tym razem z nakrętką 30.
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #12 : Czerwiec 22, 2016, 08:55:33 »

Tak, to fakt, lagi 41mm (starsze DR650 i DR750) klucz 27, Lagi 43mm (DR650SE, Fred i DR800) klucz 30
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!