XF650 Freewind forum
Czerwiec 23, 2017, 12:13:26 pm *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor Wątek: strzały z tłumika  (Przeczytany 9985 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« : Wrzesień 30, 2010, 19:01:33 pm »

Witam wszystkich serdecznie  Uśmiech
Mam taki problem. Jak kupiłem fredka miał założony jakiś przelotowy tłumik (od kawasaki) i strzelał przy ujęciu gazu, albo jak zjeżdżałem z górki bez gazu. Gdy wciskałem sprzęgło nie strzelał. Jako że tłumik był bardzo głośny a strzały przyciągały sąsiadów do okien  Chichot założyłem z powrotem oryginalny. Jest dużo ciszej ale strzały(cichsze) pozostały. Śruby od składu ustawiłem na 3 obroty. Moto pali na zimnym i na ciepłym bez problemu na dotyk. Ostatnio wyjechałem i nie było mnie 2 tygodnie, po powrocie palił bez problemu. Zauważyłem że są założone świece typu ciepłego i zastanawiam się czy one mogą być powodem
tych strzałów.
Proszę o podpowiedź co z tym zrobić bo trochę mnie to irytuje.

Pozdrawiam
Zapisane
uh1huey
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 60



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 30, 2010, 20:20:34 pm »

A próbowałeś zmniejszyć obroty jałowe i naciągniecie linek gazu? Być może to jest przyczyną.
Zapisane
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Wrzesień 30, 2010, 20:26:20 pm »

A na ile je ustawić ? Teraz mam ok 1500. Ustawiać je śrubą przy przepustnicy ?
Zapisane
uh1huey
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 60



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Wrzesień 30, 2010, 21:01:48 pm »

Tak to ta śruba. Wrzuciłem instrukcję obsługi jest tutaj http://www.przeklej.pl/plik/xf650-rar-00207n3aj40i
Według niej ma być 1500-1800 z tym że, wyższa wartość wg. mnie to obroty na ciepłym silniku.
A może zasysa silnik za dużo powietrza? W sensie jest jakaś nieszczelność?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2010, 21:03:47 pm wysłane przez uh1huey » Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 954



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Październik 01, 2010, 15:37:47 pm »

strzaly w wydech w 99% spowodowane sa zbyt uboga mieszanka na wolnych lub zlym ustawieniem zaworow
sprobuj wzbogacic mieszanke na wolnych obr
nie bedzie to mialo wplywu na zuzycie paliwa podczas jazdy
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Październik 01, 2010, 22:21:16 pm »

Dzięki za podpowiedzi. W sobotę biorę się do roboty. O efektach dam znać.
Zapisane
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Październik 02, 2010, 08:49:48 am »

A ha. Jeszcze jedno pytanie. Gdzie we Fredku jest filtr paliwa ?
Zapisane
Markus
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 62



Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Październik 02, 2010, 09:17:19 am »

Z tego co mi wiadomo to takiego nie ma, jedyne co można nazwać filtrem to siateczka na kraniku w zbiorniku paliwa.... Mrugnięcie
Zapisane

ROMET KADET->DR 350->DR-Z 400SM/XF 650 FREEWIND
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Październik 02, 2010, 09:24:32 am »

Dzięki za info. Markus widzę że podziałałeś z tłumikiem-fajnie wyszło-ja pomyśle nad jakimś wyciszeniem tego od kawy bo jednak moto na nim było "żywsze".
Pozdrawiam
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 954



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Październik 02, 2010, 19:47:28 pm »

nie ma filtrow oryginalnie
jesli jest cokolwiek na wierzchu
to jest to inwencja tworcza poprzedniego wlasciciela
pozatym ja osobiscie
nie polecam montowania filtrow
juz pare razy widzialem akcje ze filtr
sie przepalil o garnek lub inna goraca czesc
i sie zupa polala
miejsca poprostu za duzo na filtr nie ma
a wiecie jak moga sie skonczyc takie akcje z dziura we filtrze  Duży uśmiech
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2010, 19:49:38 pm wysłane przez JEMI » Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Październik 03, 2010, 12:02:19 pm »

Witam ponownie.
Niestety z powodu ładnej pogody i związanej z nią wizytą gości i nie planowanym grilem nie miałem czasu na zaglądnięcie do moto a jeszcze chciałem trochę polatać  Uśmiech. Znalazłem natomiast dzis rano artykuł dotyczący świec. Jak wcześniej pisałem mam założoną świecę typu gorącego po poprzednim właścicielu i podobno to może powodowac niekontrolowane zapłony http://www.rezerwa126p.pl/index.php/warsztat/warsztat-elektryczny/45-wszystko-o-swiecach-zaplonowych.
W środę kupię normalne świece i zobaczymy.
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 954



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Październik 03, 2010, 16:55:25 pm »

niesadze
strzaly w wydech nie odbywaja sie w cylindrze tylko jak sama nazwa mowi
w wydechu
to o swiecach co mowisz to moze byc spalanie stukowe
po to miedzyinnymi masz 2 swiece we fredku zeby zapobiec spalaniu detonacyjnemu i samozaplonowi
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
Markus
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 62



Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Październik 03, 2010, 21:52:54 pm »

Strzelanie w wydech jeśli masz przelotowy to raczej normalne...(tylko zależy jakie strzały i z jaką częstotliwością, kolega ma GSR 600 i jak założył przelotówe to czasem też mu strzeli i to tak że ho ho a tam przecież wtrysk. Jeszcze jeden przykład to jak po założeniu DYNOJET do DRZ 400 prawie wogóle nie strzelała w wydechu a przed założeniem było odwrotnie, tylko wiadome zmieniła się dysza i iglica ), ja wcześniej na oryginalnym też miałem strzały tylko że były one cichsze, teraz są takie same tylko że głośniejsze. Na razie jestem po czyszczeniu i synchronizacji, gaźniki ustawione na 5 obr i są mniejsze strzały niż jak były na 4 obr. Jeszcze może przestawię zapinkę na iglicy o 1 ząbek wyżej zobaczymy co to da. Ale czasem motor łapie dziurę w obrotach jak jest zimny przy ok 2 tyś na razie na to rady nie znalazłem jak się nagrzeje to jest ok. A mam pytanie na jakich świecach jeździcie? Ja mam CR9E, w instrukcji standard to CR10E czyli zimniejsza a z katalogu NGK do fredka zalecają CR10EK czyli z dwoma elektrodami- ma ktoś takie?
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2010, 21:55:30 pm wysłane przez Markus » Zapisane

ROMET KADET->DR 350->DR-Z 400SM/XF 650 FREEWIND
jarospeed
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 16


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #13 : Październik 04, 2010, 18:31:55 pm »

To ja z tymi strzałami mam tak samo. Jak miałem przelot to waliło głośno teraz mam oryginał i strzela tylko że ciszej. Myślałem że na oryginale nie powinien strzelać w ogóle. Jak miałem przelot to moto musiało się dobrze nagrzać żeby było ok. Musiałem dłużej trzymać go na ssaniu bo gasł. Na przelocie musiałem również dłużej kręcić rozrusznikiem i i tak palił za 2, 3 razem teraz pali na dotyk. Co do świec to też mam mętlik w głowie. Chciałem kupić świece CR10E i zadzwoniłem do gp moto tam stwierdzili że w ich katalogach suzuki mają podane tylko CR9E - czyli cieplejsze (takie mam) a w katalogu NGK są faktycznie jeszcze CR10EK. W linku który podałem wcześniej piszą że jeżeli świece są za ciepłe to może dojść cyt
"Ĺšle dobrana do silnika np. zbyt gorąca świeca może być przyczyną samozapłonu, ponieważ jej elektrody będą się żarzyły, zbyt zimna będzie zakopcona i często zalana, oraz uniemożliwi wypalenie się osadu spalin".
Jeśli moto miało by żle ustawione zawory miało by problemy z zapalaniem i mogło by nawet gasnąć po nagrzaniu, silnik by nierówno pracował itp.
Chyba jednak zaryzykuje  Uśmiech i zmienie świece , tylko kurcze na które???
Zapisane
Markus
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 62



Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : Październik 04, 2010, 18:42:58 pm »

Z tym paleniem to wykręć śruby regulacyjne w gaźnikach na 4 obr i powinien od strzała gadać na zimnym zwłaszcza, bo jak miałem na 3 wg serwisówki to właśnie musiałem go dłużej krecic, ja już zamowiłem świece cr10ek i zobaczymy czy coś sie zmieni
pozdro
Zapisane

ROMET KADET->DR 350->DR-Z 400SM/XF 650 FREEWIND
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!