XF650 Freewind forum
Listopad 25, 2017, 05:58:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Słaby przedni hebel  (Przeczytany 453 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« : Lipiec 12, 2017, 11:04:03 »

Czołem, problem jest następujący - przedni hebel strasznie późno zaczyna pracować - trzeba docisnąć klamkę prawie do manety żeby złapał ciśnienie hamowania - później już jest spoko. Objawy nie tylko u mnie ale wiem że podobnie jest w innych egzemplarzach.

Macie na to jakiś patent - z doświadczenia jednego kumpla wiem, że regeneracja pompy niewiele poprawia...
Zapisane
nazir
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Lipiec 12, 2017, 11:22:47 »

Jeśli klocki są OK, tarcza nie za cienka, to można zmienić jeszcze przewód na oplot. No i przy okazji wymiana płynu oczywiście.
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Lipiec 12, 2017, 17:45:01 »

Nowe klocki nowa tarcza i oplot juz są
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 994



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Lipiec 12, 2017, 19:56:26 »

hujowo odpowietrzone
zakladalem te hamulce od biga i problemow nie mialem
jesli klamka jest gumowa to tylko odpowietrzenie
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Lipiec 15, 2017, 18:57:04 »

Odpowietrzony na bank ok. Poza tym jak juz zlapie to nie ma gumy problem jest że zanim zalapie to strasznie duzo luzu. Ja zmieniając zawias zostawiłem klamke i pompe od freda. Może to był błąd...
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 994



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Lipiec 15, 2017, 23:09:24 »

dalej obstaje przy swoim
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 285



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Lipiec 16, 2017, 11:34:45 »

Nie wiem, może jakiś płyn miałeś z dupy?
Wymienić płyn na nowy (inny) i odpowietrzyć (może Jemi ma rację).
Jak będzie dalej źle to znaczy pewnie, że nie umiesz odpowietrzyć Uśmiech
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 994



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Lipiec 17, 2017, 20:05:41 »

jak jest gumowa klamka albo reaguje na 2 razy
to nie ma bata albo zapowietrzone albo tarcza miska
jesli piszesz ze masz nowa tarcze to zostaje jedna opcja
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!