XF650 Freewind forum
Grudzień 14, 2017, 08:20:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z napędem  (Przeczytany 1771 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
bartini6
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 30


Zobacz profil Email
« : Marzec 31, 2017, 23:56:36 »

Witam. Od samego początku borykam się z nierównomiernie napiętym łańcuchem, czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Pod koniec sezonu zakupiłem nowy zestaw, myśląc że stary jest wadliwy, niestety nowy zestaw zaczyna się nierównomiernie naciągać, w jednym miejscu jest luźny a w drugim naciągnięty na max....
Zapisane
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 289



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Październik 25, 2017, 13:11:16 »

I co kolego z twoim tematem ??

Ogarnąłeś - znalazłeś przyczynę ?

Stwierdzam, że u mnie też łańcuch jest rozciągnięty w sposób nierównomierny ale to stało się dopiero teraz - kiedy łańcuch ma już przelatane ponad 20 tys. km (nie wiem dokładnie ile bo te 20 tys. to ja sam zrobiłem a ile na nim przelatał Niemiec przed sprzedaniem tego nie wiem).

P.S. Ostatnio też łańcuch mógł dostać mocniej w dupę kiedy jednego razu nie dokręciłem koła po regulacji naciągu i tak pojechałem w trasę i w teren (wiem - brawo ja).

Zapisane
Marcin123
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 3


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Listopad 01, 2017, 09:05:34 »

Ja też dośc długo męczyłem się z tego typu problemem. I tak w efekcie końcowym czekała mnie wizyta u specjalisty. Cóż poradzić...
Zapisane
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 289



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Listopad 01, 2017, 09:40:04 »

No i co ten specjalista Ci poradził ?
Zapisane
Pedro65
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Listopad 01, 2017, 23:11:36 »

W tym modelu naciąg łańcucha sprawdzamy pod obciążeniem kierowcy.
Zapisane
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 289



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Listopad 02, 2017, 16:59:15 »

A co to ma do rzeczy ?
Zapisane
Pedro65
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : Listopad 02, 2017, 22:41:56 »

Tak dla przypomnienia, spotkałem takich co popełniali ten błąd i efekty były podobne do wyżej opisanych.
Zapisane
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 289



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Listopad 04, 2017, 00:13:17 »

Piszesz dziwne rzeczy. Haynes robi to na bocznej stópce, Bucheli na centralce, ja zazwyczaj też na centralce ale jak sobie lubisz utrudniać życie to rób to siedząc na moto (powodzenia..) Uśmiech

P.S. pomijając fakt, że mam łańcuch nierównomiernie rozciągnięty (pewnie już od przebiegu - nakręcone na nim conajmniej 22 tkm) to dzisiaj sprawdzałem na różnych ustawieniach i jest różnica pół centymetra luzu na łańcuchu (a na centralce jest podobny luz jak "pod obciążeniem").
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2017, 14:03:52 wysłane przez tomrider » Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 996



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Listopad 04, 2017, 14:20:21 »

przy motocyklach o duzym skoku zawieszenia zalecane jest sprawdzanie naciagu przy obciazeniu
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 289



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Listopad 04, 2017, 15:54:50 »

A fred ma duży skok?
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 996



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Listopad 04, 2017, 21:41:38 »

a jak myslisz ?
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
tomrider
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 289



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Listopad 05, 2017, 11:20:42 »

Teoria teorią a u mnie tak jak mówiłem - w mojej sytuacji nie ma to znaczenia gdyż ponieważ łańcuch ma identyczny luz na stopce centralnej jak pod obciążeniem.

Nie wiem może jest to kwestia indywidualnych ustawień - napięcia wstępnego sprężyny i wagi kierownika.

Jeśli u kogoś ta reguła nie występuje to może lepiej niech reguluje sobie pod obciążeniem..

(...ale jeśli ktoś ma tak samo jak u mie to nie widzę tu po co się męczyć..?)
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2017, 22:38:15 wysłane przez tomrider » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!