XF650 Freewind forum

Ogólne => Warsztat => Wątek zaczęty przez: beznerw on Marzec 16, 2012, 14:55:49



Tytuł: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: beznerw on Marzec 16, 2012, 14:55:49
Witam.
Posiadam Freewinda zdławionego fabrycznie w Niemczech i mam pytanie: Zastanawiam się w którym miejscu szukać blokady. Przy gaźniku, a może wałek rozrządu? Bardzo dziękuję za odpowiedź.


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Marzec 16, 2012, 15:19:34
ja na twoim miejscu zmienil bym tamten temat co go wygenerowales w powitalni
na taki w ktorym faktycznie bedziesz sie wital
napraw to i bedziemy gadac


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: kinio on Marzec 16, 2012, 18:38:34
Temat blokady już był i kolega JEMI tam mówił:
"co do sposobow blokowania
to gazniki
modul
wydech"


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Marzec 17, 2012, 14:39:30
ze zdjeciami cos sie pokrzaczylo
bylo o tym juz
napoczatku w powitalni umiesciles taki sam temat jak ten

po co wstawiasz linka do tlumacza google
i do czeskiego forum freda ???


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: crizz100 on Maj 07, 2012, 17:05:28
Ja kupilem zdlawionego ferdka, blokady ma na gazniku takie pierscienie ograniczajace ilosc powietrza z filtra


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: fally on Maj 07, 2012, 22:02:32
Jest szansa abyś umieścił więcej informacji i ewentualnie jakies zdjęcia blokady, którą Ty posiadasz? byłoby to pomocne również dla mnie;)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: djrobson on Maj 10, 2012, 09:08:21
Nie chcę na razie zapeszać ale za namową jemiego odłączyłem jakiś magiczny kabelek (czujnik biegów) pod bakiem i moto dostał ładnego kopa. Z 2 fredów właśnie ten z 2000 miał brefa i obecnie leci 160 pełne. Niedługo szczegóły, wrażenia itd...


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: fally on Maj 10, 2012, 09:41:59
Daj znać co i jak odłączyłeś:) i najlepiej dokumentację fotograficzną;) Ja dzisiaj u siebie poszukam dławików na dolocie powietrza i może przy okazji bym sprawdził ten magiczny kabelek:)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Maj 11, 2012, 10:03:59
może przy okazji bym sprawdził ten magiczny kabelek:)


jak wleci 5 dych na konto dostaniesz szczegoly  ;)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: fally on Maj 11, 2012, 12:14:08
Myślałem że na forum udziela się pomocy i porad darmowo ;) ewentualnie jako towar wymienny to napoje wyskokowe wypite przy okazji spotkania forumowego ;)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: djrobson on Maj 11, 2012, 21:28:45
Daj spokój jemi. Sorry dopiero jak wytestuję drugiego swojego sprzęta, potwierdzę lub zaprzeczę tuning. No i ważne jest co powie moja kobita. Cierpliwości... Bo ty se jemi zacznij szukać dawce na przeszczep nerki jak chcesz ze mną pić ;)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Maj 12, 2012, 22:32:28
przeciez zartuje
winka zapodalem nie ???
nie chcialem nic pisac zanim nie sprawdzilem
tego na wiecej niz jednym fredzie
i na doswiadczonych kierowcach
nie na gosciach co zrobili fredem 200 km
tylko 10000
ale jak wylazlo to niech  djrobson dalej ciagnie temata


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: djrobson on Maj 20, 2012, 09:39:41
Obiecuję, że dzisiaj wieczorem wrzucę zdjęcia i opiszę wrażenia z jazdy od 2 osób z 2 freedków. Jeden już jest przetestowany, drugi czeka na swoją kolej.


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: greg. on Maj 20, 2012, 13:02:12
czekamy zatem


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: djrobson on Maj 21, 2012, 16:27:47
Opinia mojej kobity: no lepiej się wyprzedza ;) Ogólnie chodzi o odłaczenie, jak stwierdził jemi, czujnika biegów. Sądzę, że każdy odczuje różnice. Pewnie chodzi o to, że komputer ogranicza moment obrotowy, żeby nie zrobić sobie krzywdy (a może chodzi o skrzynię biegów, nie wiem).

Dwa fredy 2000 i 2002 rok. Ten z 2000 od początku sporo zamulony. z 2002r jechał zdecydowanie lepiej. Najlepszego kopa dostał ten właśnie z Niemiec z 2000r. Idzie pełne 160 i przy wyprzedzaniu na 5 biegu kobieta trzyma się równo za mną a odkręcamy zawsze do końca. Wcześniej tym z 2002r trochę zawsze musiałem poczekać. XF z 2002r dostał kopa na pierwszych biegach, na 1 staje na koło bez sprzęgła.

W jednym i drugim ogólnie doszedł lepszy "dół" chociaż różnica mocy miedzy jednym a drugim jednak pozostała, mniejsza ale jest. A wymieniałem miedzy motorami wszystko, filtry, tłumiki, komputer i gaźniki. Kompresję mają identyczną, oba nie biorą oleju, nie dymią.

Tak ja pisał mi jemi na maila: "czujnik 2 i 3 jest na jednej wtyczce (2 kable z 3)
czujnik luzu jest osobno na 3 kablu (wtyczka pojedyncza 1 kabel z 3)
i caly myk polega na wypieciu tej wtyczki 2 kablowej". To ta wtyczka pod bakiem z czerwono zielonym kolorem po jednej stronie a po drugiej chyba też czerwono zielony, wystarczy ją rozłączyć. Dostać się jest łatwo, zdjęcie siedzenia i sprytne palce. Ta pojedyncza wtyczka to czujnik luzu.

Przy okazji kilka zdjęć z pleneru ;) https://picasaweb.google.com/118279862021587017253/21Maja2012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCI3psYPJ7NrnYQ&feat=directlink (https://picasaweb.google.com/118279862021587017253/21Maja2012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCI3psYPJ7NrnYQ&feat=directlink)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Maj 22, 2012, 09:37:07
ty mowiles ze masz suzuki ???
a tam jak byk jest napisane WSK ocb ???

 ;D :D

czemu masz odlaczony odplyw z korka ???
jak nie trafisz do baku to wszystko poleci ci na kable


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: djrobson on Maj 22, 2012, 14:55:05
Jemi daj spokój jeszcze w dziurkę trafiam ;)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Maj 23, 2012, 09:28:00
nawet bez wlosow ??
dobry jestes  :o


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: djrobson on Maj 23, 2012, 10:23:45
Jest taki koleś na giełdzie w Warszawie - Służewiec. WSK nowa, jak twierdzi gościo, na oryginalnych częściach: 125 "zwykła" 8 tyś zł. Dwu-ramówka 12tyś zł, SHL M11, 16tyś zł, WSK cross 12tyś zł. Jeśli ktoś z Was był widział na pewno potwierdzi, że w/w moto wyglądają jak nowe z salonu i oryginalne w 100%.

Ale masz rację, mam swoje dwie wueski ;)


Tytuł: Odp: Odblokowanie niemieckiego Ferdka
Wiadomość wysłana przez: dzonyB on Grudzień 06, 2017, 19:35:33
wystarczy zaslepic otwory 6 mm w kazdej przepustnicy,one sa wiercone po to zeby przepustnica nie unosila sie do damej gory , i obroty wzrastaja  o 1000 obr/min,te otwory wiercone sa na wysokosci 29,5 mm mierzac od dolu , i fred ozywa :)