XF650 Freewind forum

Sprawy techniczne forum => Sugestie, wnioski, propozycje => Wątek zaczęty przez: seraph on Czerwiec 22, 2015, 09:37:03 am



Tytuł: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: seraph on Czerwiec 22, 2015, 09:37:03 am
Hej,

jak pewnie wiecie, już od dłuższego czasu nie udzielam się aktywnie na forum i raczej nie wrócę do tej aktywności.


W związku z tym pytanie, co dalej z forum. Obecnie generuje ono koszty ok 120zl rocznie (domena + hosting). Ja nie będę już dłużej wkładadał w nie pieniędzy, więc pytanie, czy znajdzie się ktoś zainteresowany przedłużeniem żywotności forum, czy też zamykamy.

Termin ostateczny: 3 lipca 2015.


Pozdrawiam


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Czerwiec 22, 2015, 11:17:52 am
A nie dało by się przenieść całej zawartości na jakiś zewnętrzny darmowy serwer?


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: seraph on Czerwiec 22, 2015, 15:50:52 pm
Domeny nie,

samo forum możliwe, że tak, problem w tym, że mamy dość nieaktualną wersję, która może być niespójna z tym co jest na innych serwerach.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Czerwiec 22, 2015, 16:33:12 pm
O tym właśnie myślałem, żeby spróbować przenieść content na jakiś darmowy serwer. Oczywiście nazwa nowa ale przynajmniej nie stracili byśmy tej całej "wiedzy" która tu jest zgromadzona...


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Czerwiec 22, 2015, 20:33:11 pm
na forach dosc czesta praktyka jest robienie sciepy narodowej na dzialanie 4rum
120 zeta to zaden pieniadz
wystarczy 10 ludzia po 12 zeta
a tu jest wiecej niz 10 ludzia
szkoda ze tak pozno napisales bo taka akcja zawsze zajmuje troche czasu
przynajmniej ze 2 tygodnie minimum trzeba miec
w kazdym razie jak bedzie sciepa to ja chetnie zaplace
te 10 czy 15 zeta
jesli 4rum padnie to zapraszam wszystkich serdecznie na 4rum dr
w sumie to prawie ten sam motur


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Czerwiec 23, 2015, 09:40:09 am
No to zróbmy na szybko listę chętnych do wpłaty:
1. Jemi
2. Iwan00


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: knott on Czerwiec 23, 2015, 10:18:22 am
No to zróbmy na szybko listę chętnych do wpłaty:
1. Jemi
2. Iwan00
3. knott


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: wesolyromek on Czerwiec 23, 2015, 15:00:06 pm
No to zróbmy na szybko listę chętnych do wpłaty:
1. Jemi
2. Iwan00
3. knott
4. Wesoły Romek
5.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Czerwiec 23, 2015, 15:06:34 pm
Poczekamy do 1 lipca ze zgłoszeniami, Seraph poda numer konta podzielimy 125 na ilość chętnych i puścimy kasę. Chyba, że jednak decydujemy się przenieść na darmowy serwer.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: tomrider on Czerwiec 27, 2015, 08:02:05 am
5. tomrider
6. ...?


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: st_art on Czerwiec 30, 2015, 09:00:55 am
No to zróbmy na szybko listę chętnych do wpłaty:
1. Jemi
2. Iwan00
3. knott
4. Wesoły Romek
5. tomrider
6. st_art
7. ?


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Lipiec 01, 2015, 10:31:10 am
No dobra. Jest 6 osob co daje po 20 na osobe. Seraph. Podaj nr konta i robimy sciepe.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: seraph on Lipiec 01, 2015, 15:17:01 pm
ok, nr konta
xxx

tytuł: forum freewind



Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: wesolyromek on Lipiec 01, 2015, 15:17:11 pm
Zablokuje się widoczność działu technicznego dla niepłacących i będzie po kłopocie :)


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: knott on Lipiec 01, 2015, 15:54:13 pm
poszło


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Lipiec 01, 2015, 21:13:21 pm
Poszlo...


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Lipiec 02, 2015, 19:48:23 pm
zawsze mnie zastanawia dlaczego ci co zaplacili pisza ze zaplacili ?
jakie to ma znaczenie ?
a moze to rodzaj szpanowania
ze ja zaplacilem i teraz jestem kims wazniejszym ?
przeciez ten do kogo sa adresowane pieniadze doskonale bedzie wiedzial kto zaplacil
a to tylko chodzi o to zeby zaplacic
kiedys juz nawet na jakims 4rum sie klucilem o to
ale nadal nie potrafie tego ogarnac
dla mnie to jest jakies takie malostkowe
nie zebym probowal kogos obrazac
ale niech ktos mi uswiadomi dlaczego tez powinienem tak robic


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Lipiec 02, 2015, 21:28:28 pm
Ot choćby dlatego, ze Jeśli by coś poszło nie tak i odbiorca nie otrzymał kasy to moze dać znać, że kasa nie doszła.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Lipiec 03, 2015, 17:30:30 pm
jeszcze mi sie nie zdarzylo
przelew jest robiony metoda kopiuj wklej
co moze pojsc nie tak ?
robi sie zwyczajny przelew przy uzyciu bankowosci internetowej
ten argument mnie nie przekonuje
jest naciagany


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: uchwyt on Lipiec 06, 2015, 00:02:47 am
wg mnie to dobry zwyczaj, bo pokazuje ludziom, że ktoś tam działa i że był odzew i się robi miło.
ja nie płaciłem, posta zobaczyłem dzisiaj.
nie musze pisać, jak zapłacę, ale jak wciąż trzeba to dajcie znać, dorzucę parę groszy.
pozdro z upału.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Lipiec 08, 2015, 10:30:36 am
Wiesz Jemi,

Ja tam zawsze jak coś kupuje na przykład na alledrogo to lubię jak mi człowiek napisze, że paczkę wysłał i kiedy bo mogę to jakoś monitorować, uważam to za dobry zwyczaj. Niby z przelewami sprawa jest pewniejsza ale też różnie bywa, nie wiesz czy Seraph wklejał numer konta czy przepisywał, poza tym są teraz różne umyślne wirusy które podmieniają numer konta przy operacji "kopiuj - wklej"

Ja tam uważam to za coś pozytywnego i w żadnym wypadku nie traktuję tego jako rodzaj szpanu...

A opinia jest jak dupa, każdy ma swoją...


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: wesolyromek on Sierpień 06, 2015, 12:52:24 pm
HEJ,
termin minął opłata chyba poleciała więc mam pytanko kto teraz jest adminem?
bo rozumiem że dotychczasowy powoli odchodzi w internetowy niebyt :)
Pozdro Jarek


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Luty 16, 2016, 10:08:20 am
Słuchajcie, żeby znowu nie obudzić się z ręką w nocniku to tym razem trzeba zająć się tematem wcześniej,
Koszt utrzymania forum to 120PLN rocznie.

Pytanie 1 czy chcemy dalej utrzymywać forum w obecnym kształcie i na obecnej domenie czy próbujemy przenieść je na jakiś darmowy serwer
Pytanie 2 - jeśli zdecydujemy się zostać tutaj to zbieramy listę chętnych do wpłat w tym roku...
Pytanie 3 - jeśli zdecydujemy się na przenosiny to czy jest osoba która chciałaby i ma wiedzę i możliwości wykonać takie przenosiny...


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Artas on Luty 16, 2016, 22:14:36 pm
Utrzymujemy forum.!
Tu albo gdzie indziej ale myślę że warto. Jak trzeba to mogę się dorzucić do składki.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Luty 17, 2016, 19:44:22 pm
jak sie juz ogarniecie to dajcie cynk to sie dorzuce


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Skalar on Luty 17, 2016, 21:13:18 pm
No to i ja siÄ™ deklarujÄ™


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Skalar on Luty 20, 2016, 09:44:37 am
Na darmowej platformie mogło by to mniej więcej wyglądać tak www.xf650.fora.pl
oczywiÅ›cie jest jeszcze kwestia przeniesienia bazy i  zapisanie kopi danych na dysku nowego serwera np.  używajÄ…c  phpMyAdmina


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: iwan00 on Kwiecień 21, 2016, 21:42:17 pm
Panowie, lipiec coraz bliżej. Zostajemy tu i pÅ‚acimy czy przenosiny. Generalnie aktywnych użytkowników jest okoÅ‚o 10  - 15 osób...


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Artas on Kwiecień 24, 2016, 12:28:31 pm
Czy znajdzie się ktoś kto to ewentualnie przeniesie, kto się zna? Bo jeżeli nie ma takiej osoby to trzeba płacić i utrzymać tą wiedzę która jest zawarta w tym forum.


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Jokansen on Kwiecień 25, 2016, 13:57:43 pm
Niestety w przenosinach nie pomogę bo się nie znam, ale jeśli zapada decyzja o utrzymaniu forum na dotychczasowym serwerze to również deklaruję partycypację w kosztach utrzymania forum.
Pozdro!


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: JEMI on Kwiecień 26, 2016, 20:20:32 pm
na moje 20 zeta mozecie liczyc jak zwykle


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Baloo on Sierpień 03, 2016, 23:04:30 pm
Co prawda juz sierpien ale jak co i ja doloze swoje 20 dyszki


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: tomrider on Sierpień 04, 2016, 21:59:31 pm
Już myślałem, że forum ukręcono łeb


:)


Tytuł: Odp: Dalsze losy forum
Wiadomość wysłana przez: Jokansen on Sierpień 11, 2016, 11:29:07 am
Ja też :)) Smutno mi było widząc error 404 :D