XF650 Freewind forum
Czerwiec 27, 2017, 22:53:14 pm *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Wrocław - moja czerwona bestia :)  (Przeczytany 6140 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sligo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil Email
« : Czerwiec 09, 2012, 00:16:24 am »

Przesyłam pierwsze zdjęcia mojej czerwonej fretki Uśmiech Mrugnięcie ma troche upgrade'ów które wdać na fotkach. Może wam przypadnie do gustu. Uśmiech Jak dla mnie bomba. 11.1999 57k przebiegu.

Zrobiłem galerię Uśmiech Zapraszam

http://imageshack.us/photo/my-images/853/dsc00936sp.jpg/


Pozdro Uśmiech
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2012, 22:58:34 pm wysłane przez Sligo » Zapisane

Zamień problem na wyzwanie Uśmiech

XF 650 Freewind
djrobson
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 249



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 09, 2012, 02:19:29 am »

Zablokowałeś mu całkiem chłodnicę oleju, to chyba niezbyt rozsądne. Przecież ona jest tak wysoko, że nie da się jej uszkodzić.
Zapisane

dwie XF 650
tom23t
Gość
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 09, 2012, 08:17:49 am »

A co to za blachudra wisi na tej chłodnicy? Czemu ona służy? I jestem ciekaw co to jest to podłączone zdaje się wężykami w korkach lag?
Zapisane
Sligo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Czerwiec 09, 2012, 08:45:07 am »

Od razu mówię, że ja jeszcze nic w niej nie zrobiłem, kupiłem ją tak jak stoi trzy dni temu Uśmiech
na razie nie mam tablic więc jeszcze nie jeżdżę. Moto jest po jednym właścicielu z Niemiec. Gość był fanatykiem i mase rzeczy sam dorobił. Blacha z chłodnicy będzie zdjęta zostanie sama siatka. Nie do końca rozumiem jej przeznaczenie może chodzi o to by silnik się lepiej "dogrzewał" gdy jest zimno Język Te wężyki, które są podłączone do lag to regulacja twardości zawieszenia. Wężyki łączą się i na końcu w główce ramy schowana jest końcówka z wentylem do nabijania powietrzem. Miałem takie lagi w
dr 250 tylko ie były połączone i nabijało się je osobno tutaj gość pomęczył się i jest pewność, że są nabite równo Uśmiech

Moto ma zmieniony cały wydech, grzane manetki, smarownicę do łańcucha (też handmade ale to dość skomplikowany układ zrobię mu więcej zdjęć jak go rozgryzę) i kilka innych pierdół. Uśmiech
Zapisane

Zamień problem na wyzwanie Uśmiech

XF 650 Freewind
tom23t
Gość
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 09, 2012, 13:32:05 pm »

Aaa... Uśmiech
Zapisane
Sligo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Czerwiec 14, 2012, 15:57:09 pm »

Dokumenty się tłumaczą (jakby ktoś szukał tłumacza we Wrocławiu to znalazłem kobietę która tłumaczy komplet za 60zł Uśmiech w porównaniu z biurami tłumaczeń od 100-150 to super cena i tłumaczenie gotowe w 3h Uśmiech ) jeszcze dziś doczłapię się na przegląd i w przyszłym tygodniu załatwie blachy Chichot:D:D nie mogę się doczekać Uśmiech
Zapisane

Zamień problem na wyzwanie Uśmiech

XF 650 Freewind
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 263



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Czerwiec 14, 2012, 19:56:40 pm »

Sligo, mógłbyś wkleić foto na którym będzie widać jak zamocowane są osłony lag?
Zapisane
Sligo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Czerwiec 14, 2012, 22:01:47 pm »

http://zapodaj.net/2537e13624ab0.jpg.html

Lepszego na chwilę obecną nie mam ale dziś akurat się temu przyglądałem i po prostu jest złapane obejmami na górze i na dole. Tylko te osłony są trochę dziwne bo są tak jakby dwie na raz jedna w drugiej. Jak będę przy moto następnym razem to spróbuję rozkminić i zrobić parę zdjęć.


Dzisiejszy plan wykonany Tłumaczenie odebrane i przegląd zrobiony choć miałem już odjechać bez niego.

Podjeżdżam do stacji kontroli pojazdów i na wstępie nie pomyślałem, że nie powinienem się za bardzo chwalić w tym miejscu głośnym wydechem Język Dokumenty sprawdzone idziemy sprawdzić moto... VIN ok Światła pozycyjne, mijania, drogowe- ok kierunek prawy, lewy, stop tylnego hamulca- ok, stop przedniego hamu.... brak. Ale jak to? Niemożliwe naciskam raz, drugi... nie ma. Pan mi na to, że bez światła nie da rady. Zdejmuję kabelki z czujnika przejechałem kluczykiem po stykach i nic. Smutny Pan przyniósł dokumenty i się ze mną żegna. Smutny Chwila namysłu...  Co? ! Szok zdejmuje siedzenie, wyjmuje klucze.... Mina panów ze stacji- bezcenna. Odkręcam czujnik rozłożyłem na pół-  proste- zaśniedziałe styki... "Panowie bedzie działać!" - "No... zobaczymy...." przeczyściłem poskładałem hula... Uśmiech Teraz mina panów była jeszcze lepsza.  Duży uśmiech Pan jeszcze tylko spytał delikatnie "ten wydech to chyba nieoryginalny?" Ja na to, że raczej nie.. kazał odpalić, przygazował... "no ewentualnie niech mu będzie" Uśmiech
Zapisane

Zamień problem na wyzwanie Uśmiech

XF 650 Freewind
Marian0753
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 36



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Czerwiec 14, 2012, 22:34:57 pm »

To jacyś uczuleni diagności się trafili. U nas to aby sprawdzą po łebku ogólny stan i do przodu. Za to nadrabiają w urzędzie skarbowym, tam to nikomu nie życzę chodzić  Z politowaniem

Co do maszynki to spoko, długotrwałej bezawaryjnej eksploatacji. Pozdro
Zapisane
hammer
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 45


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : Czerwiec 14, 2012, 23:31:40 pm »

Podobny motor oglądałem dwa tygodnie temu w Wałbrzychu. Tamten to był istny dramat. Koleś próbował go sprzedać jeszcze zimą, przez telefon mówił, że jest igiełka. Pojechałem na miejsce a tam szok! Przedni błotnik pomalowany srayem, tylny błotnik wyrzeźbiony z blachy, połowa śrub nieoryginalna, brak osłon tłumika, ogólnie skatowany, poprzerabiany szrot. Na miejscu jak to zobaczyłem  (po zapewnieniach kolesia o perfekcyjnym stanie) szybko wyszedłem bo myślałem, że mu przy......ę. Gość bezczelnie kłamał, że to pierwsza edycja a buja się z nim od zimy. Co ciekawe to ścierwo w miarę dobrze wyglądało na zdjęciach, ale na żywo takiego czegoś jeszcze nie widziałem a oglądałem ze 30 freewindów. Mam nadzieję, że to nie ten sam motor.
Zapisane
djrobson
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 249



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Czerwiec 15, 2012, 00:35:54 am »

Podobny motor oglądałem dwa tygodnie temu w Wałbrzychu. Tamten to był istny dramat. Koleś próbował go sprzedać jeszcze zimą, przez telefon mówił, że jest igiełka. Pojechałem na miejsce a tam szok! Przedni błotnik pomalowany srayem, tylny błotnik wyrzeźbiony z blachy, połowa śrub nieoryginalna, brak osłon tłumika, ogólnie skatowany, poprzerabiany szrot. Na miejscu jak to zobaczyłem  (po zapewnieniach kolesia o perfekcyjnym stanie) szybko wyszedłem bo myślałem, że mu przy......ę. Gość bezczelnie kłamał, że to pierwsza edycja a buja się z nim od zimy. Co ciekawe to ścierwo w miarę dobrze wyglądało na zdjęciach, ale na żywo takiego czegoś jeszcze nie widziałem a oglądałem ze 30 freewindów. Mam nadzieję, że to nie ten sam motor.
Ja takie jak opisałeś ze 3 przed zakupem widziałem. Zawsze ta sama gadka, no ale zdjęcia są zawsze ładne. Dymiące silniki, "rozklekotane" całe zawieszenie, cieknące jak z kranu lagi itp. szkoda opisywać. Lakier był zawsze lux Mrugnięcie To dla tych co kupują oczami. Drugiego swojego XF kupiłem ujeb....go w kurzu i różnym syfie, upierdo..... w oleju i piachu silnik, na jakiś plastikowych oponach 100% najtańszych chińskich, skrzywioną fajerą (tylko na gumach jak sie potem okazało). Po lekkim tuningu i serwisie moto okazał się perełką. Ogólnie z 8 freewindów wybrałem 2 w ciągu 2-3 mieś. Dojazdy po 300-400km to porażka, nigdy tyle nie pojade po moto, za dużo mnie to kosztowało Mrugnięcie
Zapisane

dwie XF 650
Sligo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Czerwiec 15, 2012, 00:47:47 am »

Trochę mnie zastanawia twoje zdanie bo to najprawdopodobniej ten sam motocykl. I na wstępie powiem, że w żadnym stopniu się z tobą nie zgadzam. No może poza kilkoma nieoryginalnymi śrubkami, które nie są dla mnie problemem. Moim zdaniem, i zdaniem dwóch znajomych mechaników ( oraz panów ze stacji diagnostycznej ;P) motocykl jest w bardzo dobrym stanie. Tylny błotnik jest z blachy i mnie się to podoba tak jak kilka innych drobiazgów, które nie są zrobione przez kogoś kto chciał skatować motocykl wypicować i sprzedać tylko naprawdę są starannie wykonane. Mam na myśli osłonę chłodnicy, z tej samej siatki wykonaną puszkę filtra, osłonę łańcucha i wydechu, system smarowania łańcucha, gmole, halogen, handbary, grzane manetki, szybe, siedzenie -jak się przyjrzeć to lepiej przylega do baku niż oryginalnie. Widać, że komuś zależało. Błotnik przedni nawet jeśli malowany to kolor jest trafiony. Brak osłony tłumika tej przy silniku jest spowodowany tym, że cały wydech razem z kolankiem jest dorabiany (lub kupiony akcesoryjny) i nie ma mocowania na osłonę. Zaleta tego jest taka, że jest zrobiony z dobrej nierdzewnej stali i wygląda super, a nie tak jak te wszystkie pordzewiałe oryginały. Ogólnie to koleś tak zszedł z kasą, że jestem mega zadowolony bo za te pieniądze stoją na allegro strychniny do malowania bez żadnych dodatków. I to co mnie mega zaskoczyło to nówka filtr powietrza Uśmiech taki drobiazg, a cieszy. Silnik chodzi jak żyletka cisza i spokój. Po twoim opisie wynika, że mówimy o tym samym motocyklu. Nie rozumiem tylko dlaczego zdania są tak rozbieżne. Tzn. jeśli szukałeś motocykla w oryginale z każdą oryginalną śrubką to rozumiem dlaczego ten Ci nie pasował. Ja uważam, że to trafiony zakup. Przyszłość pokaże ale myślę, że będę mógł Ci napisać za jakiś czas "żałuj, że go nie kupiłeś"

po przeczytaniu postu djrobson'a przypomniało mi się. Zawieszenie= główka ramy, wahacz, kołyska wahacza - ZERO luzów. Lagi suchutkie. Mrugnięcie i tarcze hamulcowe też jak nowe. Co by nie było tak kolorowo do wymiany opony na przyszły sezon i klocki z przodu.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2012, 00:57:30 am wysłane przez Sligo » Zapisane

Zamień problem na wyzwanie Uśmiech

XF 650 Freewind
hammer
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 45


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Czerwiec 15, 2012, 08:25:33 am »

Tak też mi się wydawało, że to ten sam motor ale nie byłem pewien. Ja szukałem motocykla dla ojca bo swojego freewinda mam 2 sezon. Mogę Ci teraz na 100% powiedzieć, że ten typek z Wałbrzycha nie mógł go sprzedać tego motoru od zimy/wczesnej wiosny  i stopniowo schodził z ceny. O ile dobrze pamiętam to na początku chciał za niego ponad 7 koła a na końcu 5 a pewnie poszedł za 4 z hakiem. Jeśli wg. Ciebie nawet milion rys po papierze ściernym pod lakierem ze sprayu jest O.K. nie mówiąc o innych "udziwnieniach"  to dobrze. No ale cóż kupiłeś już więc nie chcę Ci odbierać radości z zakupu. Po prostu nienawidzę takich bezczelnych  typków jak ten z Wałbrzycha, który zapewnia przez telefon, że sprzęt jest idealny, oryginalny (jeszcze z zapewnieniem, że wie co mówi bo jest mechanikiem). Pytam typa przed wyjazdem czy to napewno pierwsza edycja bo dał bym głowę, że jeszcze zimą był na alledrogo  a ten ku....s przysięga, że tak.Biorę busa, tracę dzień przyjeżdżam na miejsce a tu nie wiadomo śmiać się, płakać czy pacjentowi zaraz tak wypie....ć żeby z butów wyskoczył. Szukamy w archiwum ten sam motor, te same zdjęcia po prostu ręce opadają... Powiem szczerze, że nawet zastanawiałem się czy nie umieścić na naszym forum ostrzeżenia przed tym sprzedawcą.
   Kolego Sligo mimo wszystko mam nadzieję, że mechanicznie jest O.K. i jak Ci się podoba to niech  służy długo i bezawaryjnie. Jeśli mogę coś doradzić to chociaż chłodnicę oleju przywróć do oryginalnego stanu bo może się to tragicznie skończyć dla silnika. Co do opon to mogę Ci polecić firmę z Lipna koło Leszna. Nowy Mitas z montażem 280 zł Możesz sobie zrobić wycieczkę ok. 100 km lub zamówić w necie i zamontować na miejscu we Wrocławiu. U nich koszt montażu to 50 zł/koło czyli sama opona 230.
Zapisane
djrobson
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 249



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #13 : Czerwiec 15, 2012, 09:24:57 am »

Dla poprawienia humoru http://www.youtube.com/watch?v=BXCJmN-Koeo szczegół tkwi w 2:29 ale słuchajcie całości Duży uśmiech
Zapisane

dwie XF 650
Sligo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #14 : Czerwiec 15, 2012, 12:29:50 pm »

No gość trochę cisnął kitem ale tak jak piszesz zszedł na 4 z hakiem i myślę, że za te pieniądze to dobry motocykl. Błotnik nie jest dla mnie problemem jak zacznie mi przeszkadzać to w warsztacie mojego taty mamy małą półprofesjonalną lakiernię. Z chłodnicy zdjąłem tę blachę i została sama siatka zobaczymy. Jak będzie potrzeba to i ją zdemontuję. Oponki na przyszły sezon ale dzięki za namiar. Uśmiech Szkoda, że nie znałem metody "na szwagra" wcześniej Mrugnięcie Do zobaczenia na drodze! Uśmiech
Zapisane

Zamień problem na wyzwanie Uśmiech

XF 650 Freewind
Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!