XF650 Freewind forum
Grudzień 12, 2017, 02:32:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 4
  Drukuj  
Autor Wątek: Iwanowy Fred  (Przeczytany 21885 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« : Czerwiec 13, 2014, 06:08:31 »

Hej, żeby coś się zachowało to ja też postanowiłem prowadzić jako taką dokumentację historii swojego Freewinda:
Zakup w dniu 12.04 orientacyjny przebieg 51000

Po zakupie na dzień dobry trzeba było zrobić:
Klocki P/T
Kompletny Napęd
Czyszczenie i regulacja główki ramy
Nowy akumulator



 

 
 

« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2016, 13:56:39 wysłane przez iwan00 » Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Czerwiec 13, 2014, 06:11:10 »

W dniu wczorajszym pojawiły się stelaże:



Zapisane
mrekzo
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 37


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 13, 2014, 15:55:25 »

Kolego, gdzie i w jakiej cenie zamawiałeś stelaże??
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Czerwiec 13, 2014, 16:23:05 »

http://moto-adventure-tech.com.pl/sklep/category/13-suzuki-xf-650-freewind

fajny kontakt, niezłe wykonanie jak za tą cenę, trzeba było dogiąć tu i tam ale jak nie mierzony na konkretny egzemplarz to całkiem przyzwoicie.
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Styczeń 09, 2015, 10:47:19 »

Pierwszy sezon zakończony, Maszyna sprawowała się dzielnie i bezproblemowo więc żeby nie było za nudno to powoli zaczynam modzić Freda:

Przód już rozebrany:


Tutaj widać róznice między długością lagi Freda i BIG-a - około 10cm:


teraz czeka mnie rozbiórkalag, wymiana uszczelniaczy, regeneracja zacisku zanim poskładam wszystko do kupy.

ZrobiÄ™ jakÄ…Å› Å‚adnÄ… fotorelacje dla potomnych.
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2015, 14:22:22 wysłane przez iwan00 » Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Marzec 01, 2015, 14:42:57 »

no to ciÄ…g dalszy relacji,

Lagi po wymianie uszczdelniaczy i oleju na ramie prezentujÄ… siÄ™ tak:




Zacisk po regeneracji i malowaniu:



całość z kołem ( jeszcze ztara opona i bez przewodu):


No i na prawie gotowo:



Lagi wpuściłem w półki 3cm żeby przód nie poszedł za bardzo w górę. Ogólnie motocykl poszedł w górę około 5cm - cieszy mnie to bo moim zamysłem nie było podnoszenie go a jedynie poprawa właściwości terenowych.

Generalnie w terenie zdecydowanie na plus, Opona (Dunlop K550) na moje potrzeby strzał w dziesiątkę, na czarnym trzyma dużo lepiej niż standardowa kostka a na luźnych szutrach radzi sobie nieporównywalnie lepiej niż mitas E07. Średnica koła sprawiła, że jedzie się dużo pewniej no i na pewno nie będzie teraz dobijało na dziurach.

Do zrobienia zostało jeszcze :
- bÅ‚otnik  - org od Big-a albo DR-ki - bo bez wzmocnienieu na Å›rodku koÅ‚o trochÄ™ pÅ‚ywa - czuć Å›ciÄ…ganie przy hamowaniu i niestabilność na wybojach.
- przedłużenie stopki bo moto na płaskim ledwo stoi.

Ogólnie jestem baaardzo zadowolony z efektu.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2015, 14:49:36 wysłane przez iwan00 » Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 995



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Marzec 01, 2015, 15:30:16 »

z tylem cos zrobiles ?
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Marzec 01, 2015, 17:34:57 »

Nie, może w przyszłym roku.
Puki co planuję tylko sprawdzić ciśnienie w org amorze.
Jeśli wstawiałbym do tyłu amor od DR-ki to musiałbym zmienić kości żeby moto nie poszło za bardzo do góry bo w tym momencie osiągnąłem poziom dla mnie maksymalny.
Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Marzec 01, 2015, 18:07:35 »

Myślałeś już może o zębatych podnóżkach?
Z jemim byś się pewnie w temacie dogadał.
Można jeszcze te deerkowe poszerzyć pakietem od Ravikinga z forum dr.
Osłony silnika jeszcze chyba nie założyłeś.
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Marzec 01, 2015, 18:12:12 »

Osłony nie ma jeszcze bo tak tylko go z jamy wyciągnąłem żeby zobaczyć czy to w ogóle jeździ:) Muszę jeszcze wymienić olej filtry i inne przedsezonowe pierdoły.

Podnóżki koniecznie muszę wymienić, ale nie przymierzałem się jeszcze do tego, wiem, że od DRki bez modzenia nie za bardzo podchodzą. Jak macie jakiś gotowy patent to poproszę o info.
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 995



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Marzec 02, 2015, 22:17:15 »

no macie
ale musze sie najpierw ogarnac
a to nie jest proste
a co do kosci to tez juz mam gotowe
z kwasiaka
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Marzec 04, 2015, 07:22:23 »

Ok, Jemi, czekam na wiesci w sprawie podnóżków.
Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #12 : Kwiecień 27, 2015, 11:30:30 »

No to na ten rok koniec grzebania - przynajmniej na chwilÄ™ obecnÄ… skoÅ„czyÅ‚ siÄ™ budżet Uśmiech

efekt końcowy:


Kilka słów podsumowania:
Cała operacja pochłonęła około 1250 Złociszy. Ze sprzedaży starego zawieszenia odzyskałem 800 - myślę, że dałoby radę więcej ale sprzedałem wszystko w komplecie i nie musiałem się martwić że coś mi zalega.

Motocykl zyskał:
- nowÄ… oponÄ™
- nowe klocki i zregenerowany zacisk i przewód w oplocie
- nowy olej panewki i uszczelniacze w lagach oraz osłony
- nowe łożysko główki

Całą operacje oceniam bardzo pozytywnie, jedynym minusem jest to, że przy hamowaniu coś delikatnie ciągnie w jedna stronę - nie wiem czym to może być spowodowane - najpierw myślałem, ze brakiem błotnika, ale po założeniu błotnika poprawa jest jednak nieznaczna. Gdzieś jednak czytałem że DR800 cierpiały na taką przypadłość więc jestem spokojny.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2015, 12:56:37 wysłane przez iwan00 » Zapisane
iwan00
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 305



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #13 : Czerwiec 10, 2015, 13:02:33 »

Miał być koniec grzebania ale zawsze coś się znajdzie, a że ten temat ma być jakąś tam dokumentacją historii serwisowej to należy się mały update:

Pojawiły się nowe tarcze hamulcowe polskiej produkcji:



Demontaż starej tarczy z tyłu był dość uciążliwy ale z pomocą młotka przecinaka i palnika operacja przebiegła pomyślnie:



nowa tarcza jak widać ma sporo zapasu:









Dodatkowo Lagi otrzymały komplet nowych panewek bo stare miały już pewne luzy. Zniwelowało to efekt ciągnięcia przy hamowaniu do mało wyczuwalnego.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2015, 13:07:49 wysłane przez iwan00 » Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 995



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #14 : Czerwiec 10, 2015, 20:32:37 »

no widzisz i znowu nie zadzwoniles ani nie napisales do mnie
i sroby pojebales
a jemi by ci powiedzial jak to zrobic ladnie i bez rzezniczenia

ja czekam jak te tarcze beda wygladac za 1000 km
ciekawy jestem jak ten material sie sprawi
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
Strony: [1] 2 3 4
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!