XF650 Freewind forum
Czerwiec 27, 2017, 22:41:14 pm *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 : Kwiecień 14, 2017, 23:12:46 pm 
Zaczęty przez Artrog - Nowe: wysłane przez Spitz
Cześć


 92 
 : Kwiecień 14, 2017, 19:13:26 pm 
Zaczęty przez Markus - Nowe: wysłane przez JEMI
jestes super zadowolony ale gazniki masz do regolacji
napewno jest znacznie lepiej ale to tylko pozycja wyjsciowa do dalszej pracy
chocby to ze odpalasz bez ssania
wynika z tego ze masz dosyc mocno za bogata mieszanke
obojetnie jaki masz zalozony tlumik uruchamianie zimnego silnika musi odbywac sie na ssaniu
i silnik musi reagowac na dzwignie ssania
nie umiesz tego zrobic to poprubuj z filtrem daj mu jakis luzny filtr powietrza
to zubozy mieszanke
co do tlumika niewiem czemu wsrod motocyklistow pokutuje poglad
ze na przelotowym kominie nie powinno byc strzalow
powinny byc a wrecz musza
po to sa kominy nieprzelotowe z komora rozprezna zeby strzalow nie bylo
a jesli tego braknie to strzaly beda
jesli chodzi o twojego freda to jesli masz przelotowy komin
a strzela bardzo malo lub wogole to leje ci paliwem
i nie dziwita ze ci przelewa az na zewnatrz

 93 
 : Kwiecień 14, 2017, 14:53:20 pm 
Zaczęty przez Markus - Nowe: wysłane przez Centurion
Witajcie.
Z uwagi, że posiadam od niedawna tłumik przerobiony przez Edhaust`a
również przeprowadziłem modyfikacje opisaną przez Markus`a lecz z małymi zmianami.
1. Dysza bieg jałowy 25
2. Dysza główna 135
3. Iglica na drugi rowek od dołu.
4. Śruba regulacji mieszanki na biegu jałowym wykręcona na 2 obroty
5. Podciśnienie usunięte i zaślepione (pozostawiłem tylko do zbiorniaka paliwa)
6. TPS został w oryginale.
7. Pokrywa filtra powietrza pozostała na swoim miejscu.
8. Rozłączyłem czujnik biegów.

Moje obserwacje:
1. Wszystko w oryginale (gaźnik, tłumik, ustawienia fabryczne):
    Lekko strzela w tłumik
    Mocno szarpie na niskich obrotach (do 2500-3000)
    Słabo reaguje na gaz z niskich obrotów
    Na wolnych pracuje równo, nie gaśnie na postoju.
2. Tłumik od Edka. Gaźnik bez modyfikacji:
    Bardzo przyjemny bass
    Mocno i głośno strzela w tłumik
    Jeszcze mocniej szarpie na niskich obrotach (do 2500-3000)
    Na wolnych pracuje nierówno, czasem gaśnie na postoju
3. Tłumik od Edka. Gaźnik po modyfikacji jak wyżej:
    Bardzo przyjemny bass
    Znikome ilości strzałów w tłumik
    Szarpanie na niskich obrotach (do 2500-3000) prawie niewyczuwalne!!!
    Na wolnych pracuje równo, nie gaśnie na postoju
    Lepiej się zbiera od dołu
    Urochomienie zimnego silnika u mnie odbywa się bez ssania.
    Wszystko razem = banan na gębie
Nadmienię tylko, że jak pisali poprzednicy, usunięcie pokrywy filtra powietrza u mnie skutkowało bardzo słabym wkręcaniem się na wysokie obroty. Po założeniu pokrywy wszystko działa jak trzeba. Aż trudno uwierzyć, że to ten sam motocykl!!!
Jeszcze jedna uwaga: u mnie po wszystkim zauważyłem małe kropelki paliwa na dole gaźnika. Może źle skręciłem komory pływakowe, choć raczej zwracałem na to uwagę. Warto, jak pisał Markus, wymienić przy okazji śruby mocujące pokrywy gaźników. Jak zakupiłem niezdzewki na imbus w sklepie ze śrubami (koszt ok. 6 pln)
Generalnie bardzo polecam tę modyfikację. Przy przelotowym tłumiku na seryjnym gaźniku nie da się śmigać.

 94 
 : Kwiecień 13, 2017, 00:27:09 am 
Zaczęty przez Markus - Nowe: wysłane przez tomrider
Ładnie się prezentuje.
zwłaszcza nowe i czyste Uśmiech
Czy jest do tego jakiś ruszcik ?

 95 
 : Kwiecień 10, 2017, 21:40:49 pm 
Zaczęty przez jarospeed - Nowe: wysłane przez Centurion
Jeszcze pytanko z serii głupich:
Jaki macie patent na regulację składu mieszanki biegu jałowego?
Słabe dojście od spodu gaźnika do śruby regulującej.
Jakiś zmutowany śrubokręt, czy za każdym razem trzeba demontować gaźnik?

 96 
 : Kwiecień 09, 2017, 21:08:23 pm 
Zaczęty przez Markus - Nowe: wysłane przez Markus
Na wycieczkę motocyklem lub wędkowanie ,nad jeziorem, w parku czy na kempingu.
Idealny grill na każdą okazję. Jego kompaktowe wymiary zostały tak dobrane, aby zmieścił się w każdym plecaku, kufrze motocyklowym lub bagażniku rowerowym.
Unikalna konstrukcja umożliwia złożenie grilla bez dodatkowych narzędzi. W 5 sekund jest gotowy do użycia.

Ogólny pomysł na grill zrodził się z wypraw motocyklowych, gdzie grile jednorazowe były niskiej jakości (albo węgiel w jakie były wyposażone nie chciał się palić albo słabo się paliły...). I tak kończyło się tym że i musiałem zakupić węgiel i podpałkę. A grill jednorazowy i tak nadal nie spełniał moich oczekiwań .... więc powstało to coś stylizowane bardziej na produkty niemieckich "motoradowców" (no cóż taka praca) ale nad logiem Suzuki możemy popracować Uśmiech


Boczne ścianki oraz dno zostały wyposażone w specjalne szczeliny, które zapewniają optymalne spalanie się węgla oraz odpowiednią cyrkulację powietrza.
Ruszt posiada możliwość regulacji wysokości w zależności od rodzaju przygotowywanych potrawy oraz wielkości żaru. Długość uchwytów rusztu została tak dobrana, aby nie nagrzewały się podczas użycia oraz umożliwiają przeniesienie grilla w dowolnym momencie nawet podczas przygotowania potraw..

Materiał z jakiego został wykonany grill to stal nierdzewna. Dzięki temu nie koroduje i łatwo go utrzymać w czystości. Ruszt jest wykonany z pręta nierdzewnego spawany co zapewnia mu odpowiednią sztywność oraz wysoką żywotność (nie koroduje). Wymiary rusztu zostały tak dobrane, aby można było używać tacek aluminiowych.

Solidny, poręczny, kompaktowy – idealny w podróży.


Wymiary grilla po rozłożeniu:

- 29 (D) x 26 (S) x 20 (W) [cm]

Wymiary grilla po złożeniu

- 30,5 (D) x 22,5 (S) x 3 (W) [cm]

Wymiary rusztu:

- 28 (D) x 22 (S) x 0,6 (W) [cm]

Waga: ok. 3,3 kg

Materiał: Stal nierdzewna INOX szlif.

Gratis MINI plecaczek na grill do którego zmieści się grill i znajdzie się miejsce na małe co nie co Uśmiech .
Odbarwienie stali oraz rozszerzalność metali jest normalnym zjawiskiem.

Czas realizacji zamówienia około 5-10 dni roboczych.
(Robię to hobbistycznie, nie mam fabryki Uśmiech )

Istnieje możliwość wykonania indywidualnego napisu po wcześniejszej konsultacji.

Chcesz inny material napisz.

Preferowany kontakt: krawczykmarkus@wp.pl

Cena: 350 PLN









 97 
 : Kwiecień 08, 2017, 23:28:30 pm 
Zaczęty przez Artrog - Nowe: wysłane przez Centurion
Witaj.

 98 
 : Kwiecień 07, 2017, 21:54:31 pm 
Zaczęty przez Artrog - Nowe: wysłane przez Artrog
Serdeczne Pozdrowienia dla posiadaczy i użytkowników XF-ów. Jestem "szczęśliwym" użytkownikiem modelu z 98r.  Uśmiech

 99 
 : Marzec 31, 2017, 23:56:36 pm 
Zaczęty przez bartini6 - Nowe: wysłane przez bartini6
Witam. Od samego początku borykam się z nierównomiernie napiętym łańcuchem, czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Pod koniec sezonu zakupiłem nowy zestaw, myśląc że stary jest wadliwy, niestety nowy zestaw zaczyna się nierównomiernie naciągać, w jednym miejscu jest luźny a w drugim naciągnięty na max....

 100 
 : Marzec 27, 2017, 19:25:25 pm 
Zaczęty przez Centurion - Nowe: wysłane przez Centurion
Ponawiam pytanie. Up.

Strony: 1 ... 8 9 [10]
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!