XF650 Freewind forum
Kwiecień 20, 2018, 18:32:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Kwiecień 19, 2018, 21:54:36  
Zaczęty przez nazir - Nowe: wysłane przez nazir
Panowie ratujcie. No i niestety... potwierdza się chyba najgorsza opcja - mały wyciek oleju z silnika, olej - niewiele ale jednak - zbiera się w najniższej części silnika, przy śrubie łączącej połówki silnika. Nie widać śladów od uderzenia ale też chyba w tym silniku raczej nie dochodzi do samoistnego rozszczelnienia, w poprzednim ferdku silnik miałem całkowicie suchy. Czy czeka mnie rozpołowienie silnika żeby to dobrze zrobić? czy może spróbować dociągnąć śruby?

 2 
 : Kwiecień 19, 2018, 11:37:24  
Zaczęty przez dzonyB - Nowe: wysłane przez dzonyB
... w następną sobotę rano ruszamy Co?

 3 
 : Kwiecień 17, 2018, 08:16:37  
Zaczęty przez jarospeed - Nowe: wysłane przez tomrider
Do rozważenia.

Tylko czy te +5 zębów tył -1 ząb przód nie spowoduje braku luzu łańcucha?

 4 
 : Kwiecień 16, 2018, 19:40:14  
Zaczęty przez szuwarek - Nowe: wysłane przez Hawk1985
Urwałem śrubę od tylnego hamulca :-(
Wie ktoś jakie wymiary miała, bo będę musiał taką zamówić.


 5 
 : Kwiecień 16, 2018, 15:34:13  
Zaczęty przez Markus - Nowe: wysłane przez ryshard
Sorry za odgrzanie. Jakie idą tu dysze, żeby zamówić zanim rozbiorę gaźniki ? I czy te 135 jest najbardziej optymalne ? Bo widzę dużą różnicę w stosunku do 115. Jeżdżę na przelocie już 8 lat, strzela raz mocniej raz słabiej. Widzę że ustawienie TPS'a ma też na to wpływ. Gaźniki tylko raz wyciągałem jak mi się przepustnica zacięła. Może czas na modyfikację.

 6 
 : Kwiecień 15, 2018, 23:32:07  
Zaczęty przez jarospeed - Nowe: wysłane przez Pawel BMW
Większe zębatki sa trwalsze i łancuch też ma łatwiej. Wielkich rożnic w przełożeniach i tak nie ma. Bedzie delikatnie bardziej żwawszy niż oryginał.

 7 
 : Kwiecień 15, 2018, 20:24:18  
Zaczęty przez jarospeed - Nowe: wysłane przez tomrider
Bierz 14/48
ok Uśmiech
Mógłbyś uzasadnić swoje zdanie?

 8 
 : Kwiecień 15, 2018, 20:07:16  
Zaczęty przez nazir - Nowe: wysłane przez JEMI
a co ci to przeszkadza ?
wiekszosc to boty zapewne

 9 
 : Kwiecień 15, 2018, 17:41:46  
Zaczęty przez jarospeed - Nowe: wysłane przez Pawel BMW
Bierz 14/48

 10 
 : Kwiecień 15, 2018, 12:37:34  
Zaczęty przez jarospeed - Nowe: wysłane przez tomrider
Odświeżam wątek o zębatkach (stary już ale nie widziałem nowszego w tym temacie) .
Jestem właśnie na etapie kompletowania nowego napędu (łańcuch już kupiłem) i tu zacząłem się zastanawiać - Czy warto zmieniać wielkość zębatek ?
Wydaje się to dobrym sposobem na zestrojenie przełożeń pod własne preferencje.
Osobiście szukałbym rozwiązania dla siebie do jazdy w terenie (żeby było lepiej Uśmiech ...czyli co ? Hmmm większa elastyczność ? Mniejsza prędkość na drugim biegu ?
Na V maxie mi nie zależy ale żeby nadal normalnie się zachowywał na przelotach asfaltem powiedzmy w zakresie prędkości 60 - 100.

Możliwości widzę dwie (żeby zachować standardową długość łańcucha):
- zestaw standard 15/43
- opcja pierwsza 14/46
- opcja druga 13/48

Po podstawieniu do Gearing Commandera (link powyżej) wygląda to tak:

- standard:
RPM:                      750          1375           2000           2625           3250          ...          5750
km/h 2nd gear:       8.9           16.3            23.8            31.2           38.6           ...          68.3
km/h 5th gear        17.5          32.2            46.8            61.4           76.0           ...          134.4

- opcja pierwsza:
RPM:                      750          1375           2000           2625           3250         ...           5750
km/h 2nd gear:       7.8           14.3            20.7            27.2           33.7          ...           59.6
km/h 5th gear        15.3          28.1            40.8            53.6           66.3          ...           117.3                                                        

- opcja druga:
RPM:                      750          1375           2000           2625           3250         ...           5750
km/h 2nd gear:       6.9           12.7            18.5            24.2           30.0          ...           53.1
km/h 5th gear        13.6          25.0            36.3            47.7           59.0          ...           104.4      

Strzelałbym w opcję drugą - bo daje wyraźnie mniejszą prędkość na drugim biegu przy niskich obrotach czyli taka trochę lepsza elastyczność dwójki w terenie mogłaby być fajną opcją - co myślicie ?

Strony: [1] 2 3 ... 10
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!