XF650 Freewind forum
Październik 24, 2017, 11:21:16 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
  Drukuj  
Autor Wątek: Projekt XFoff  (Przeczytany 34780 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kinio
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 81



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #15 : Listopad 20, 2012, 23:06:15 »

Klocki są inne i zestaw naprawczy też inny niż w se
Ale pompa taka sama
Zapisane

DR 650 SE
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 984



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #16 : Listopad 21, 2012, 18:50:19 »

a widzisz czyli inny zacisk
podejrzewam ze wiekszy
mocowanie do lagi inne
nastepne kombinacje
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
szuwarek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 176


per aspera ad astra


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #17 : Listopad 22, 2012, 10:05:53 »

knott a co to za sikor? i czy pokazuje obroty?
Zapisane

Andrzej
http://ump.waw.pl - mapowanie
http://glajty.w.interia.pl - glajcenie
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #18 : Listopad 22, 2012, 11:23:29 »

No niestety, trzeba będzie pomyśleć nad jakimś obrotomierzem dodatkowym.
Sikora wypruta chyba z jakiegoś ADV,  ma niebieskie podświetlenie i  mimo swoich niewielkich rozmiarów wyswietla dość wyraźnie.
Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #19 : Luty 16, 2013, 23:12:26 »

Czes leci, dzień coraz dłuższy a komar jak stał tak stoi.
Ale w między czasie nietrafioną fasolkę zastąpiła taka lampa z "owiewką":

Trzeba ją jeszcze podłączyć i uporządkować wszystkie przewody, na końcu sprawdzić czy radzi sobie po zmroku.
Zdjęcie trochę ciemne wyszło ale zmieniłem błotnik na taki z DR,
pomalowany z dorobionymi otworami w odpowiednim miejscu, zobaczymy jak się będzie spisywał.
Brzęczyk nad błotnikiem przeszkadzał i szpecił więc znalazłem dla niego miejsce bardziej odpowiednie:

Tak jak Jemi już wspomniał, wzmocnienia trafiły na miejsce, siedzą ciasno więc myślę, e spełnią swoje zadanie.
Mocowania lampy świetnie wkomponowały się w wolne miejsca:

Z opon na tył zdecydowałem się na E-09 Dakar, dumam ciągle nad przednim papciem ale chyba wybór padnie na Dunlop D-952, ceny są przystępne a podobno oponka swoje wytrzymuje

Pracy przy nim jeszcze masa, rzeźba przy plastikach trochę mnie przeraża, bo nie obędzie się bez trwałych przeróbek których pierwotnie chciałem uniknąć.
Tym samym sezon na moto zacznie się dla mnie z lekkim opóźnieniem, i to raczej nie przez pogodę  Duży uśmiech
cdn









« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2013, 23:25:42 wysłane przez knott » Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #20 : Marzec 02, 2013, 22:42:40 »

dzisiejsze postępy:

oryginalne przednie kierunki niestety poszły w odstawkę i trzeba było je czymś zastąpić



boczki pod zbiornikiem trochę zmienione ale wykorzystane



fabryczne podnóżki na sprzedaż  Duży uśmiech a na ich miejsce trafiły te właściwe + przemodzona boczna stopka od deerki



Na koniec wszystko pociągnięte pędzlem.
Jutro składanie do kupy, podłączenie lampy i kierunków, i w końcu powrót na kołach do przydomowego schronu.





Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #21 : Marzec 04, 2013, 22:28:00 »

Reflektor w porównaniu z oryginałem z 98 świeci zdecydowanie mocniej,
światło jest jaśniejsze chociaż bardziej skupione



jednak o ile ze światła mijania jestem średnio zadowolony,
to długie dają radę zajebiście.



tylko po drugiej stronie jest jeszcze meksyk,
że też nie wpadł na opcję wireless   Duży uśmiech






Zapisane
dawidm
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 19


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : Marzec 14, 2013, 16:14:54 »

Wszystko to bardzo ładnie się klaruje ;]. Nie mogę się doczekać aż wyjedziesz na drogi! ;]
Zapisane
wesolyromek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 148

Wesolyromek


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #23 : Maj 09, 2013, 15:24:07 »

Hej, masz chyba rywala w przeróbkach Uśmiech


http://tablica.pl/oferta/15suzuki-freewind-xf-650-sprzedam-zamienie-CID5-ID2JRbW.html#53f0c2d00b;r:;s:
Zapisane

Motocykl jest jak wódka.
poniżej 0,5l nie warto siadać Mrugnięcie
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 984



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #24 : Maj 09, 2013, 20:32:58 »

niedokonca
ten z tablicy nie jest podniesiony wogole
ja mam 190 cm wzrostu i siegam na styk do gleby
takze knotowy fred jest dzwigniety solidnie do gory
pozatym jest kostka wysoki chlapacz z przodu
no i oczywiscie mega torba ktora sie ostatnio pojawila
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #25 : Maj 09, 2013, 20:37:24 »

Coraz więcej ludzi mota motocykle w ogóle, i to jest super sprawa.
Każdy ma swoją wizję, a ja nabieram przekonania, że Fred w oryginale jest tak brzydki, że trzeba go zmotać po swojemu Uśmiech.
Zapisane
wesolyromek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 148

Wesolyromek


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #26 : Maj 09, 2013, 20:42:31 »

buhahaha i to jest podejście.
każdy szyje pod swoje upodobanie i tego trzeba się trzymać.

pytanko mam 180 i chciałem jeszcze podnieść lekko motonga.
utwardzenie wstępnego napięcia sprężyny nie daje zadowalających rezultatów.
dziś sobie odrysowałem kości i jak myślicie o ile zmniejszyć odległość pomiędzy otworami??
no i czy nierdzewka 4mm wystarczy bo w oryginale chyba 7 lub 8 nie miałem suwmiarki.
Zapisane

Motocykl jest jak wódka.
poniżej 0,5l nie warto siadać Mrugnięcie
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 984



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #27 : Maj 09, 2013, 21:14:45 »

w orginale jest blacha 8mm ale ameliniowa
takze panie 4mm z palcem w odbycie ogarnie temata
tymbardziej nierdzewka czy tam kwas ktory jest duzo wytrzymalszy od czarnej blachy
o alu niewspomne wogole
ty sie lepiej martw tym jak zniwelowac brakujace 4 mm z kazdej strony
bo bedziesz musial jakies podkladki dystansowe tam dorobic
a kosc proponuje skrucic o jakies 5 do 10 mm
i bedzie pan zadowolony
u knota zastosowalismy orginalne kosci
ale jest amor bezregolacyjny ale dluzszy i z dluzszym skokiem
gdyz fredowy ma troche maly skok
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #28 : Maj 09, 2013, 21:51:02 »

jeszcze zanim go szlag nie trafił   Duży uśmiech



Zapisane
wesolyromek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 148

Wesolyromek


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #29 : Maj 10, 2013, 06:28:32 »

Więc rozwiązanie proste od razu wypalę podkładki z nierdzewki 4  :-)
Dzięki za podpowiedź.
Zapisane

Motocykl jest jak wódka.
poniżej 0,5l nie warto siadać Mrugnięcie
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!