XF650 Freewind forum
Październik 21, 2017, 01:37:47 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 9
  Drukuj  
Autor Wątek: Projekt XFoff  (Przeczytany 34682 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« : Październik 26, 2012, 19:45:15 »

Nie wiem co z tego wyjdzie, ale w planach jest tyranie freda po lasach.
Na czarnym zrobiłem już pewnie ponad 20k i to mi wystarczy.
Do pierwszych zmian fred przygotowany, tzn rozebrany.
Materiały potrzebne do podwyższenia zakupione i w najbliższym czasie trochę urośnie.
Na zimę zmieni papcie i postaram się ogarnąć owiewkę, sikorkę i reflektor z kierunkami.
Plan jest taki żeby w razie potrzeby (dalszej trasy czy np sprzedaży) zwrócić mu oryginalny wygląd, więc bez głębszych przeróbek chciałbym mu nadać walory jakie powinien posiadać piździk leśny.
Czy to się uda czas pokaże ...  i będziecie mogli sami ocenić.
Na razie naked Duży uśmiech http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b37ad40b04c1827.html
Zapisane
dzidek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 220



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Październik 26, 2012, 20:49:08 »

co konkretnie kupiłeś do podwyźszenia ?
Zapisane

Jednoosobowa Grupa Szturmowa
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Październik 26, 2012, 21:06:29 »

Na początek dwa kilo aluminium, z czego wytoczone będą przedłużki do lag, oraz mocowanie które będzie trzymało komplet pomiędzy półkami, na tył amortyzator z deerki. Zobaczymy jaki będzie efekt w terenie.
Jeżeli będzie za nisko i za miękko będziemy kombinować dalej.
Zapisane
greg.
Gość
« Odpowiedz #3 : Październik 27, 2012, 18:36:32 »

powodzenia w leśnymtuningu, serio bez szydery Mrugnięcie
Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Listopad 17, 2012, 20:04:40 »

Mamy progres  Duży uśmiech
Fred w cztery godzinki urósł o jakieś 8 cm, dobrze podlewany więc efekt jest  Duży uśmiech





Dorównał, a może a może nawet przerósł Dreda
Lagi przedłużone dokładnie o 83 mm (jeszcze bez wzmocnień ale po pierwszych testach)








Z tyłu podmiana amorka na ori z DR 650, amor skręcony do połowy, więc jeśli okaże się, że za miękko albo że nie trzyma się odpowiednio, pozostaje możliwość regulacji
Centralka poszła od razu na półkę, a boczną stopkę zamieniliśmy na dłuższą, oczywiście z DR.
Na półkę poszły też tylne sety a boczki trzymają się na trytytki  Niezdecydowany
Na testy w lesie przyjdzie trochę poczekać bo wyskoczyło kilka drobiazgów do poprawienia ale myślę, że jeszcze w tym roku się pochwalę.










« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2012, 11:08:28 wysłane przez knott » Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 984



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Listopad 17, 2012, 20:13:51 »

jutro powtorka ze zdjec ktos mi przestawil aparat i wyszly 800x600
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #6 : Listopad 18, 2012, 17:45:53 »

ok, lepsze zdjęcia:









i mały kroczek w postaci nowej sikorki
Zapisane
JanuszC 67 ( Kwinto )
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Listopad 19, 2012, 11:31:04 »

zastanawiałem się też nad taką opcją .
Szukam info czy można spasować przód z DR-ki , lagi i koło ?
Tył ma sporą regulację więc po podniesieniu przodu powinno być dobrze. Trochę łyso wygląda przód bez czachy , może można by zostawić front z owiewką ?
Napisz jak wypadły testy w terenie Chichot
Pozdrawiam Janusz
Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Listopad 19, 2012, 17:46:39 »

JanuszC 67, jeżeli nawet  dopasujesz lagi i koło z DR-ki to nie wyrównasz motocykla tylnym amorkiem, utwardzisz go jedynie i zmniejszysz skok ale ciągle będzie za niski.
Nie wiem czy we wszystkich DR 650 ale np w RS i chyba w R lagi maję średnicę 41, więc ori półki już odpadają, jeżeli zmienisz półki to nie wiem czy sztyca będzie pasowała. Są spece więc ich pytaj  Duży uśmiech
Jeżeli chodzi o wygląd tego czegoś co widziałeś na moich zdjęciach  Duży uśmiech Duży uśmiech to właściwie kwestia gustu, i nie wiem czy warto tu się spierać z Tobą. Czym dłużej na niego patrzę i kminię co jeszcze zmienić, tym bardziej mi się podoba. Może rzeczywiście, wygląda jakby uciekł z planu MAD MAX'a, ale ma coś w sobie i wiem że na drodze nie spotkam podobnego.
Poza tym stelaż z lampą i tak pójdzie do kartonu jak tylko znajdę coś w zamian, a w planach jest czaszka z DR 650 R/SE lub z DRZ 400, chyba, że znajdę i dopasuję coś ciekawszego
Do oryginalnej czaszki wrócę jak będę myślał o zmianie moto albo w przypadku dalszej wycieczki, i to też nie jest pewne  Chichot
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 984



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #9 : Listopad 19, 2012, 20:03:59 »

trzeba szukac czegos z lagami 43
ale wtedy dochodza mody z hamulcami
jakies redukcje huje muje
jak chcesz zostawic kolo od freda to znowu mody z oskami i lozyskami
a tak zrobiona jest przedluzka i pasuje
jeszcze bedzie wzmocnienie tego polaczenia zrobione
bo we mnie osobiscie to nie budzi zaufania
nibt tak sie robi ludzie na takich przedluzkach jezdza skacza i wszystko jest ok
ale ja wole dmuchac na zimne
jesli chodzi o tyl
to jest tam amor z dr
dluzszy od ori chyba o jakies 4 cm o ile pamietam
nie chcial wejsc bo byl za dlugi
skok wachacza juz sie skonczyl braklo 1,5 cm
musielismy go rozkrecic i zalozyc
dopiero pozniej naciagnac sprezyne
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2012, 20:05:31 wysłane przez JEMI » Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
kinio
Jr. Member
**
Offline Offline

Wiadomości: 81



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Listopad 20, 2012, 00:04:15 »

Przód mógł by podejść od DR 650SE, bo tam są lagi 43, a i ośka i hamulce powinny też pasować. Tylko ciężko znaleźć...
Zapisane

DR 650 SE
dzidek
Full Member
***
Offline Offline

Wiadomości: 220



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #11 : Listopad 20, 2012, 00:06:25 »

ale chłopaki opony zmienicie?
Zapisane

Jednoosobowa Grupa Szturmowa
Bo3000
Freewind Newbie
*
Offline Offline

Wiadomości: 33


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : Listopad 20, 2012, 08:41:02 »

JEMI tak mnie zaintrygowałeś wpisem na ForumDR, że szybko przyleciałem sprawdzić co tam z knott-em cudujecie, no powiem ,że to będzie fred z dużymi jajami Chichot.
Kiedyś też myślałem nad podwyższeniem i o kole 21, może jak będzie więcej wolnego czasu (ta,chyba na emeryturze jak się dożyje)  to może coś się zrobi.
Zapisane
knott
Sr. Member
****
Offline Offline

Wiadomości: 265



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #13 : Listopad 20, 2012, 17:47:22 »

ale chłopaki opony zmienicie?
wypadałoby  Duży uśmiech
ale raczej na takie 50/50, prawdopodobnie mitaski
cały czas latam na E-08 i jakiejś tragedii nie ma więc myślę, że z nowych E-07 będę zadowolony.
Może ktoś ma wyrobione zdanie o tych oponach i chce się nim podzielić  Co?
Zapisane
JEMI
Hero Member
*****
Offline Offline

Wiadomości: 984



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #14 : Listopad 20, 2012, 19:41:45 »

moglby podejsc od se
ale raz ze ciezko dostac
a dwa ze kosztowo to sie zypelnie inaczej ksztaltuje
pozatym nie jestem na 100% pewny czy se i fred maja ten sam hamulec
Zapisane

NIE PUSZCZONE BAKI UNOSZA SIE DO MOZGU STAD BIORA SIE POSRANE POMYSLY



gg 11867310 mjemiola@op.pl
Strony: [1] 2 3 ... 9
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines | Sitemap Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!